جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۰۱:۲۲
کد خبر: ۱۳۷۶۳۳
|
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۸

اجرای نمایش «چوپان و چوب جادویی» در تماشاخونه فردوس

نمایش شاد و موزیکال «چوپان و چوب جادویی» به کارگردانی محمدحسین داداش‌نیا در تماشاخونه‌ی فرهنگسرای فردوس برای کودکان به روی صحنه می‌رود.
اجرای نمایش «چوپان و چوب جادویی» به کارگردانی محمدحسین داداش‌نیابه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر؛ نمایش شاد و موزیکال «چوپان و چوب جادویی»، کاری از گروه هنری شاپرک‌های شادی و به نویسندگی و کارگردانی محمدحسین داداش‌نیا، بهمن و اسفند ۱۴۰۲، روزهای دوشنبه تا جمعه از ساعت ۱۶ در تماشاخونه‌ی فرهنگسرای فردوس برای کودکان به روی صحنه می‌رود.

نمایش شاد، جذاب و خانوادگی «چوپان و چوب جادویی»، به نویسندگی محمدحسین داداش‌نیا که با هدف ایجاد فضایی شاد و مفرّح برای تمامی گروه‌های سنی اجرا خواهد شد، داستان چوپانی است که قصد دارد به وسیله چوب جادویی که از پدربزرگش به ارث برده، از بره‌هایش در برابر حملات گرگ بدجنس محافظت کند.

محمدحسین دادش‌نیا، طراح حرکات؛ مریم اسکندی، طراح گریم و صحنه و بازیگران نمایش عبارتند از: محمدحسین داداش‌نیا، مریم اسکندری، پروا نریمانی، فاطمه رضایی.

«چوپان و چوب جادویی» به کارگردانی محمدحسین داداش‌نیا، تا پایان سال جاری، هر هفته از دوشنبه تا ‌جمعه، از ساعت ۱۶ برای عموم و صبح‌ها ویژه مدارس و مهدهای کودک‌ به روی صحنه برده خواهد شد.

والدین برای تهیه بلیط می‌توانند با مراجعه به نشانی فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس شرق، بعد از خیابان شهید سلیمی جهرمی، فرهنگسرای فردوس یا از طریق تارنمای تیوال اقدام کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر، یا رزرو و هماهنگی اجرای ویژه با تلفن‌های ۰۹۲۲۰۳۶۷۱۱۸، ۰۹۳۵۱۸۹۰۴۷۸ تماس بگیرند.

نظر شما